Reakční marketing je mocný nástroj, ale jeho síla spočívá v pečlivém provedení. Na co si dát pozor, aby dobrý úmysl neskončil katastrofou?
Blog
Udržitelný turismus zní hezky – ale co to vlastně znamená v praxi? Jak poznat, že nejde jen o zelené sliby? A jak do toho mohou promluvit technologie, změní něco?
V době, kdy se udržitelnost stala silným prodejním argumentem, firmy čím dál častěji využívají tzv. greenwashing, aby působily ekologicky i bez skutečných činů.
Dark patterns, nebo-li temné vzory v digitálním designu, jsou techniky, které tě nenápadně tlačí k rozhodnutím, která bys za normálních okolností pravděpodobně neudělal/a. Proč jsou úplně všude? A co s tím můžeme dělat?
Tvoříte nový web nebo pracujete na redesignu stávajícího webu? Podívejte se, jaké barvy zvolit pro perfektní dojem.
Velikonoce jsou jedním z nejvýznamnějších svátků v roce a s nimi přichází i řada pravopisných otázek. Jak správně psát názvy svátečních dní, velikonoční tradice či přání?
S rozvojem moderních technologií začínáme poznávat také jejich odvrácenou stranu. Online svět se hemží podvodníky, kteří jsou stále vynalézavější.