Blog

Tereza Horáková

Reakční marketing

Reakční marketing je mocný nástroj, ale jeho síla spočívá v pečlivém provedení. Na co si dát pozor, aby dobrý úmysl neskončil katastrofou?

Nikola Procházková

Udržitelný turismus: jak cestovat ohleduplně

Udržitelný turismus zní hezky – ale co to vlastně znamená v praxi? Jak poznat, že nejde jen o zelené sliby? A jak do toho mohou promluvit technologie, změní něco?

Nikola Procházková

Dark patterns: nenápadná manipulace na každém kliku

Dark patterns, nebo-li temné vzory v digitálním designu, jsou techniky, které tě nenápadně tlačí k rozhodnutím, která bys za normálních okolností pravděpodobně neudělal/a. Proč jsou úplně všude? A co s tím můžeme dělat?

Kristýna Šťastná

Jak zvolit webové barvy?

Tvoříte nový web nebo pracujete na redesignu stávajícího webu? Podívejte se, jaké barvy zvolit pro perfektní dojem.

Nikola Procházková

Jak správně psát velikonoční pojmy?

Velikonoce jsou jedním z nejvýznamnějších svátků v roce a s nimi přichází i řada pravopisných otázek. Jak správně psát názvy svátečních dní, velikonoční tradice či přání?

Tereza Horáková

Jak poznat Phishing

S rozvojem moderních technologií začínáme poznávat také jejich odvrácenou stranu. Online svět se hemží podvodníky, kteří jsou stále vynalézavější.

Tereza Horáková

Průvodce rozměry na sociálních sítích

Používat obrázky ve správném rozměru se vyplatí. Sepsali jsme pro vás ucelený seznam aktuálních rozměrů napříč sociálními sítěmi.