Plánujete-li tvorbu nového e-shopu, musíte zohlednit hned několik aspektů, které je dobré promyslet dříve, než se do celého procesu tvorby pustíte. Na trhu jsou k mání šablonovitá řešení, na kterých se dá e-shop vybudovat. Krabicové řešení eshopu je spojeno s nižší počáteční investicí, přičemž následně platíte pravidelné měsíční poplatky, podle zvolené varianty šablonovitého řešení.
Co se ale stane, až vaše firma vyroste? Budete chtít pokročile automatizovat procesy a spárovat e-shop s účetním a skladovým systémem? Nebo budete chtít expandovat na zahraniční trhy? Dříve či později narazíte na hranice šablonového řešení e-shopů, které další úpravy a individuální nastavení e-shopu neumožňuje.
Investice, která se vám vrátí
Může se tedy zdát, že investice do vlastního řešení na míru se týká e-shopů pro střední a větší firmy. Opak je ale pravdou. Řešením na míru lze předejít různým provozním problémům dříve, než vzniknou. Představte si, že v období nejvyšších objednávek přestane vaše krabicové řešení stačit, protože vám nebude správně fungovat propojení mezi interními systémy, objednávky budou přibývat a váš tým bude zahlcený prací.
Nejen že takto přijdete o nové objednávky, ale navíc se neplněním objednávek připravíte o pověst solidního obchodníka. Pokud se rozhodnete pro e-shopové řešení na míru, je ale třeba mít na paměti, že samotná tvorba i převod celého e-shopu není otázkou pouhých několika dní práce.. Celý proces je časově velmi náročný. Každá změna technologií a migrace dat je navíc vždy časově i finančně mnohem náročnější, než koncepční návrh kvalitního řešení vašeho e-shopu.
Kolik stojí e-shop na míru
100 poptávek, 100 nabídek
Každý e-shop je jiný a od toho se odvíjí i jeho konečná cena. Poptejte e-shop u 100 vývojářů či agentur a dostanete 100 různých nabídek.
Pro finální rozhodnutí komu svěřit tvorbu svého e-shopu jsou důležitá i další kritéria.
- Transparentnost
Kvalitní spolupráce začíná nabídkou. Zajímejte se o to, co vše cenová nabídka zahrnuje. Vyhnete se tak nechtěnému překvapení, kdy celková cena během tvorby e-shopu i několikanásobně vzroste. - Nejnižší cena neznamená nejlepší řešení
V rozhodovacím procesu při výběru dodavatele by neměla hrát roli jen cena řešení, ale také jiné ukazatele, jako například reference na již realizované podobně náročné projekty, celková spolehlivost dodavatele a doporučení od jeho zákazníků. - Spuštěním e-shopu to nekončí
Čeká vás pravidelná údržba a aktualizace. Pro rozvoj vašeho businessu bude také velmi důležitý také další vývoj a inovace, díky kterým bude váš e-shop neustále ve skvělé formě a díky kterým budete moci vždy využívat ty nejmodernější technologie a aplikace.
Proč je cena vyšší, než u šablonového řešení?
Tvorba nového e-shopu zahrnuje mnoho různých procesů a celý tým odborníků.
Do celého procesu se zapojí:
- Copywritter
- Analytik
- UX designer
- Grafik
- Programátor
- Kodér
- Tester
- Produkt owner (koordinátor projektu)
- A další..
Pokud se e-shop tvoří skutečně na míru, pak se jeho cena logicky odvíjí od počtu hodin reálně strávených na daném projektu.
Jak vypadá tvorba e-shopu od první schůzky až po ostrý provoz jsme sepsali v samostatném článku.
Šetřete čas i náklady s wireframe
Tvorba wireframu by měla být samozřejmostí při vzniku i redesignu každého webu.
Ve wireframu lze jednoduše určit, jaké prvky na každé stránce jsou důležité a jakým způsobem nasměrovat návštěvníka stránky dál. Můžete vyzkoušet různá řešení vybrat to nejefektivnější.
Nejen úvodní stránka má svůj wireframe. Při tvorbě e-shopu jsou stejně důležité také podstránky:- detail kategorie
- detail produktu
- jakákoliv další, která má speciální rozložení oproti ostatním
Výhody řešení na míru
- Co můžete získat vytvořením e-shopu na míru?
- Proč se vyplatí investovat do e-shopu na míru v době dostupných šablonovitých řešení?
Jaké jsou e-shopy od nás?
Funkční, originální a intuitivní
Prioritou pro každý e-shop je vždy funkčnost a jednoduché intuitivní ovládání pro návštěvníky. E-shop na míru tak bude ideální kombinací uživatelsky přívětivého ovládání a skvělé grafiky. E-shop je tu ale i pro vás a pro zjednodušení vaší práce. Rozhodně by vám práci neměl přidělávat tím, že nebude lehce ovladatelný skrze administraci. Důležitá je i automatizace úkolů, finanční přehled, skladový a objednávkový systém. Vždy vše přizpůsobíme na míru právě vašim programům a potřebám, abyste se mohli věnovat důležitějším věcem než studiu propojení e-shopu s ostatními aplikacemi. S automatizací ušetříte čas, který můžete věnovat rozvoji svého podnikání.
Shrnutí
Investice do e-shopu na míru se vám vrátí. Pamatujte, že kvalitní návrh celkové podoby e-shopu a jeho funkcionality je klíčový. Provést změny v začátku návrhu je časově i finančně mnohem efektivnější, než složitě měnit již hotovou podobu e-shopu. Zároveň si ušetříte mnoho starostí s problémy, které mohou nastat, když krabicové řešení přestane vašim požadavkům stačit.
- Skutečně funkční e-shop zákazníci milují a rádi se vracejí.
- Odlišíte se od své konkurence a budete zapamatovatelní.
- S kvalitním řešením rostou konverze.
- Řešení na míru zajišťuje delší životnost celého e-shopu a možnost další inovace.
- Předchází problémům s bezpečností.
Šetřete svůj čas a nervy, svěřte se do rukou profesionálů.
Tvorba e-shopů je náš denní chleba.
Vytvoříme vám e-shop na míru, který bude plně vyhovovat všem vašim potřebám.
Rádi se vám budeme věnovat.
Zdroje:
www.shopsys.cz
www.rascasone.com
www.active24.cz
www.shoptetpremium.cz