Blog

Tereza Horáková

Proč mě google nevidí?

Jestli se zobrazíte na předních příčkách vyhledávání často rozhoduje o tom, zda u vás zákazník nakoupí či jestli vaši stránku navštíví. Co všechno ovlivňuje umístění webové stránky ve vyhledávačích?

Judita Kabzanová

Podklady pro responzivní reklamy v Google Ads

PPC reklamy jsou pevnou součástí digitálního marketingového mixu. Jsou dostupné malým i velkým inzerentům a jejich provozovatelé je neustále vylepšují. I nejjednodušší vyhledávací reklamy lze vyšperkovat dodatečnými podklady a zaujmout tak vaše potenciální klienty.

Tereza Horáková

Ohlédnutí za CopyCamp 2023

Zúčastnily jsme se 13. ročníku CopyCampu. Jaké jsou naše dojmy a postřehy? Co jsme si z přednášek odnesly? A rodí se z nás také hvězdy?

Tereza Horáková

Co znamenají chybové hlášky na webech

Každý už ji někdy viděl. Většina dokonce několikrát. Na první pohled možná vyděsí, ale na ten druhý.. Je to jen hlášení, že něco není tak, jak má být. O čem je řeč?

Tereza Horáková

Jak vylepšit váš web

Proč spuštěním webu práce ještě zdaleka nekončí? Jak se správně starat o web, aby byl úspěšný?

Tereza Horáková

Jak nastavit správně SPF záznamy

Správným nastavením SPF záznamů lze zamezit rozesílce podvodných e-mailů a ochránit svou reputaci. Samotné nastavení zabere pár minut a zvládnete to i vy. Naučíme vás to.

Tereza Horáková

Proč investovat do e-shopu na míru?

Vyplatí se investovat do e-shopu na míru v době dostupných šablonových řešení? Co můžete vlastním řešení získat? Jaké výhody má e-shop na míru?

Judita Kabzanová

Klíčová slova - klíč k vašemu úspěšnému webu

Klíčová slova skloňují všichni online marketéři ve všech pádech. Víte, proč tomu tak je? Klíčová slova jsou totiž základními kameny obsahu vašeho webu. Pojďte si s námi ujasnit, o co vlastně jde.