Blog

Kristýna Šťastná

Proč přemýšlet o e-mail marketingu

E-mail marketing je stále jedním z nejvýdělečnějších způsobů propagace, kterou můžete pro svou firmu zvolit. Proč s ním vůbec začít?

Tereza Horáková a Kristýna Šťastná

Průvodce rozměry na sociálních sítích

Používat obrázky ve správném rozměru se vyplatí. Sepsali jsme pro vás ucelený seznam aktuálních rozměrů napříč sociálními sítěmi.

Tereza Horáková a Eliška Haubertová

Jak na soutěže dle pravidel FB a IG?

Existuje hned několik důležitých pravidel, které je dobré znát. Dříve, než se pustíte do pořádání vlastní soutěže, naučte se jak na to.

Tereza Horáková

NPS - Net Promoter Score

Základní kámen k měření spokojenosti zákazníků. Jak se NPS počítá? K čemu je to vlastně dobré? Podívali jsme celému měření na zoubek. 

Tereza Horáková

Jak nastavit správně SPF záznamy

Správným nastavením SPF záznamů lze zamezit rozesílce podvodných e-mailů a ochránit svou reputaci. Samotné nastavení zabere pár minut a zvládnete to i vy. Naučíme vás to.

Judita Kabzanová

Jak nastavit vánoční reklamy v Google Ads

Vánoce jsou nejdůležitější sezónou pro všechny obchodníky. Poradíme vám, jak na úspěšné prodeje díky správně nastaveným reklamám v Google Ads.