Blog

Tereza Horáková

Krizová komunikace

Co obnáší dobrá krizová komunikace a jaká jsou její pravidla? Proč je dobré mít předem připravené krizové scénáře?

Tereza Horáková

Reakční marketing

Reakční marketing je mocný nástroj, ale jeho síla spočívá v pečlivém provedení. Na co si dát pozor, aby dobrý úmysl neskončil katastrofou?

Nikola Procházková

Jak správně psát velikonoční pojmy?

Velikonoce jsou jedním z nejvýznamnějších svátků v roce a s nimi přichází i řada pravopisných otázek. Jak správně psát názvy svátečních dní, velikonoční tradice či přání?

Tereza Horáková

Průvodce rozměry na sociálních sítích

Používat obrázky ve správném rozměru se vyplatí. Sepsali jsme pro vás ucelený seznam aktuálních rozměrů napříč sociálními sítěmi.

Nikola Procházková

Využití AI k psaní článků

AI v dnešní době proniká do mnoha oblastí a jednou z nejviditelnějších změn je automatizace psaní textů. Jak se ale AI osvědčila při tvorbě obsahu?