Lidé v tomto období nakupují, hodně slaví a vůbec jsou naměkko. Je to tedy příležitost, jak snadno vzbudit nějakou emoci a komunikovat ji o své značce. I takto lze úspěšně budovat lovebrand.
Marketingové průzkumy ukazují, že šťastný zákazník nakupuje více.
V předvánočním čase je zvýšená poptávka po široké škále zboží, ať už se jedná o jídlo, kosmetiku, hračky, dekorace…
O vánocích se prodává zkrátka vše!
Pokud tedy nabídnete pozitivní emoce ve spojení s vaším brandem, jste na cestě k úspěchu.
Nakupující lidé jsou navíc v určité časové tísni, protože Štědrý den se neúprosně blíží, což urychluje jejich rozhodovací proces a vede k dřívějšímu a často impulzivnímu nákupu.
Pro úspěšné vánoční prodeje
- Začněte s kampaněmi včas - záleží na typu vašeho obchodu/produktu. Někteří obchodníci začínají své přípravy už v srpnu.
- Miřte na to správné publikum. Nezapoměňte že na Vánoce mohou vaše produkty kupovat i zákazníci, kteří je bežně nekupují - nyní je ale kupují pro někoho jako dárek!
- Investujte do propagace. Vaše konkurence do ní totiž investuje taky. To má za následek vyšší cenu za reklamní prostor, ale bez propagace zkrátka nebudete vidět.
Každá vánoční kampaň má tak velký potenciál přilákat nové zákazníky, kteří si mohou váš produkt oblíbit a následně ho kupovat i mimo sváteční sezónu. Je to také nejlepší čas pro představení vašich nových produktů, protože každý chce svý vánočním darem zaujmout a novinka vždy překvapí.
Ale pozor! Vyšší poptávka po vašich službách bude mít za následek zvýšený provoz na všem webu, e-shopu, sociálních sítích a samozřejmě i v kamenné prodejně, kanceláři nebo skladu. Připravte se na to, že pokud budou vaše vánoční kampaně úspěšné, čekají vás dlouhé pracovní hodiny, abyste uspokojili potřeby všech svých zákazníků.
Správně nastavené PPC reklamy mohou být jedním ze způsobů, jak přilákat nové zákazníky i oslovit ty stávající.
Zrevidujte v předvánočním čase své kampaně a připravte se na pořádnou jízdu.
Shrnutí
Vánoce jsou nejdůležitějšími svátky v roce pro každého obchodníka. Jednou z možností, jak podpořit prodeje osvědčených produktů i jak představit novinky na trhu, jsou PPC reklamní systémy. Nezapomeňte optimalizovat své vánoční kampaně a připravit se tak na rušný závěr roku.
Ztrácíte se v tom množství informací?
Chtěli byste také svou vánoční kampaň, ale nezbývá vám čas?
Nezoufejte, pomůžeme vám. Kontaktujte nás a společně už něco vymyslíme.
Jsme tu pro vás!
Zdroje:
ads.google.com
www.kontentino.com
forbes.com