Od doby, kdy jsme zasedali do školních lavic, už je to pěkná řádka let a vědomosti se nám pomalu vytrácejí z hlavy.
Sepsali jsme 10 nejčastějších chyb,
které vídáme nejen v reklamách.
Pokud tedy zrovna nejste nadšenec do jazyka českého nebo vám jazyky obecně neříkají pane či paní, zkontrolujte si dle našich tipů, zda někde pravidelně neděláte chybu.
Protože není nic horšího než vizuálně dokonalá reklama s hrubkou přes polovinu billboardu.
Nechceme být #GrammarNazi, ale přece jen nechcete působit na potenciální zákazníky neprofesionálně.
Shrnutí
Not trying to be a grammar nazi, avšak určitě si hlídejte pravopisnou správnost vašeho copy, a to nejen toho prodejního.
Pokud chcete působit jako profesionálové, nezanedbávejte pravopis a vyšperkujte kromě svých služeb nebo produktů také vaše texty. Někdy se vyplatí investovat do jazykových korektur.
Chcete zkontrolovat vaše texty?
Provedeme korekturu a opravíme, co je potřeba.
Obraťte se na nás. My se vám rádi budeme věnovat.
Těšíme se na vás.
Zdroje:
www.prirucka.ujc.cas.cz
www.wikipedie.cz