Co to je virtuální prohlídka?
Technologie Street View umožňuje zobrazovat interiéry a exteriéry provozoven pomocí kvalitních 360° snímků. Virtuální prohlídka se skládá ze sekvence 360° snímků, které umožňují pohyb po vámi zvoleném prostoru. Navíc je ovládání virtuální prohlídky intuitivní díky známé navigaci Google Street View.
Kde se virtuální prohlídka zobrazuje?
Google Maps
Mapy na Google všichni dobře známe, právě tam můžeme zasáhnout nejvíce publika.
Věděli jste ale, že až 44 % uživatelů používá k vyhledávání právě mapové služby?
Je tedy třeba i na tomto kanále dostatečně zaujmout. Při procházení map pomocí street view (žlutého panáčka) se zobrazí možnost procházení vašich prostor díky jejímu napojení na hlavní komunikaci.
Pokud tedy potenciální zákazník prochází mapy ve vaší lokalitě, může se rovnou podívat i do vašich prostor provozovny.
Firemní profil Google
Má vaše firma vlastní profil? Pokud ano, pak se vaše firma rovnou zobrazuje v Google mapě.
Při rozkliknutí vaší provozovny si poté zákazník může ve fotografiích najít záložku "Street View a 360°", díky které si může projít veškeré vaše prostory a nechat je na sebe působit ještě dříve než vás vůbec navštíví.
V dnešní uspěchané době se tedy jedná o jeden z velice důležitých faktorů při rozhodování o návštěvě. Zákazník si může vaše prostory prohlédnout lépe než z klasické fotografie.
Search Engine Results Page
Zadáte-li do Google nějaké klíčové slovo, po kliknutí na "hledat" se vám zobrazí stránka s výsledky vyhledávání.
Této stránce se říká Search engine result page (SERP), tedy stránka výsledků s odpověďmi na dotaz zadaný uživatelem zobrazovaná internetovým vyhledávačem.
Pojem SERP se nejčastěji používá v kontextu se SEO. Správně vyplněné firemní profily se zobrazují v pravém sloupci u vyhledávání. Zobrazují se jak fotografie interiéru, tak exteriéru, které zaujmou více než pouhý výpis.
Pokud tedy potenciální zákazník prochází mapy ve vaší lokalitě, může se rovnou podívat i do vašich prostor provozovny.
Virtuální prohlídku můžete vložit na váš web, ale i na Facebook.
Jak vložit virtuální prohlídku na Facebook?
To se dozvíte v našem článku.
Plně responzivní formát
Výhodou virtuální prohlídky je její responzivita. Ať už váš potenciální zákazník použije jakékoliv zařízení, vaši virtuální prohlídku si může prohlédnout.
Nejde tedy pouze o formát pro desktop. V této době, kdy většina uživatelů vyhledává přes mobilní zařízení, je responzivita naprosto klíčovou.
Jednou virtuální prohlídkou tak můžete oslovit veškeré uživatele, kteří vyhledávají přes služby Google.
Shrnutí
Virtuální prohlídka je ve 21. století nutnost pro firmy s provozovnami. Potenciální zákazník si může prostory prohlédnout a firma tak působí seriozněji. Zároveň je několik možností, kde na vaši virtuální prohlídku může narazit, což zvyšuje pravděpodobnost nálezu vaší firmy v internetovém prostředí plného konkurence.
Kde můžete zobrazit virtuální prohlídku?
- mapové služby Google Maps
- Firemní profil Google
- SERP - vyhladávání na Google
- na Facebooku pomocí 360° snímků
- přes odkaz na web
Nedržte krok s konkurencí, udávejte jí směr!
Máte zájem o zpracování virtuální prohlídky?
Udělejte první krok ke zvýšení organického díky virtuální prohlídce.
Kontaktujte nás, rádi s vámi domluvíme termín návštěvy provozovny.
Portfolio virtuálních prohlídek
Zdroje:
- www.google.com
- www.mapy.cz
- www.mailchimp.com