Blog

Eliška Haubertová

Jak plánovat příspěvky na Facebook

Sepsali jsme pro vás návod, jak publikovat a plánovat příspěvky na Facebooku. Jednou z největších sociálních sítí s milionovým dosahem.

Nikola Procházková

Jak vybudovat skvělý tým

Skvělý tým nevzniká jen z výběru schopných lidí, ale z toho, že se vzájemně doplňují, spolupracují a vedoucí chápe jejich silné i slabé stránky i motivace.

Marjana Hafijčuková a Judita Kabzanová

Jak na zákaznickou podporu

Možná si myslíte, že váš produkt nebo služba jsou dost kvalitní a že vaši zákazníci po nákupu už žádnou další péči nepotřebují. Opak je ale pravdou.

Tereza Horáková

Krizová komunikace

Co obnáší dobrá krizová komunikace a jaká jsou její pravidla? Proč je dobré mít předem připravené krizové scénáře?

Tereza Horáková

Reakční marketing

Reakční marketing je mocný nástroj, ale jeho síla spočívá v pečlivém provedení. Na co si dát pozor, aby dobrý úmysl neskončil katastrofou?

Nikola Procházková

Udržitelný turismus: jak cestovat ohleduplně

Udržitelný turismus zní hezky – ale co to vlastně znamená v praxi? Jak poznat, že nejde jen o zelené sliby? A jak do toho mohou promluvit technologie, změní něco?