Možná si myslíte, že váš produkt nebo služba jsou dost kvalitní a že vaši zákazníci po nákupu už žádnou další péči nepotřebují. Opak je ale pravdou.
Blog
Co obnáší dobrá krizová komunikace a jaká jsou její pravidla? Proč je dobré mít předem připravené krizové scénáře?
Určitě už jste někdy při listování sociálními sítěmi narazili na reklamy, které zobrazují několik produktů z e-shopu v různých sestavách.
Reakční marketing je mocný nástroj, ale jeho síla spočívá v pečlivém provedení. Na co si dát pozor, aby dobrý úmysl neskončil katastrofou?
Udržitelný turismus zní hezky – ale co to vlastně znamená v praxi? Jak poznat, že nejde jen o zelené sliby? A jak do toho mohou promluvit technologie, změní něco?
V době, kdy se udržitelnost stala silným prodejním argumentem, firmy čím dál častěji využívají tzv. greenwashing, aby působily ekologicky i bez skutečných činů.
Dark patterns, nebo-li temné vzory v digitálním designu, jsou techniky, které tě nenápadně tlačí k rozhodnutím, která bys za normálních okolností pravděpodobně neudělal/a. Proč jsou úplně všude? A co s tím můžeme dělat?