Blog

Marjana Hafijčuková a Judita Kabzanová

Jak na zákaznickou podporu

Možná si myslíte, že váš produkt nebo služba jsou dost kvalitní a že vaši zákazníci po nákupu už žádnou další péči nepotřebují. Opak je ale pravdou.

Tereza Horáková

Krizová komunikace

Co obnáší dobrá krizová komunikace a jaká jsou její pravidla? Proč je dobré mít předem připravené krizové scénáře?

Tereza Horáková

Reakční marketing

Reakční marketing je mocný nástroj, ale jeho síla spočívá v pečlivém provedení. Na co si dát pozor, aby dobrý úmysl neskončil katastrofou?

Nikola Procházková

Udržitelný turismus: jak cestovat ohleduplně

Udržitelný turismus zní hezky – ale co to vlastně znamená v praxi? Jak poznat, že nejde jen o zelené sliby? A jak do toho mohou promluvit technologie, změní něco?

Nikola Procházková

Dark patterns: nenápadná manipulace na každém kliku

Dark patterns, nebo-li temné vzory v digitálním designu, jsou techniky, které tě nenápadně tlačí k rozhodnutím, která bys za normálních okolností pravděpodobně neudělal/a. Proč jsou úplně všude? A co s tím můžeme dělat?

Kristýna Šťastná

Jak zvolit webové barvy?

Tvoříte nový web nebo pracujete na redesignu stávajícího webu? Podívejte se, jaké barvy zvolit pro perfektní dojem.