Blog

Judita Kabzanová

Jak nastavit vánoční reklamy v Google Ads

Vánoce jsou nejdůležitější sezónou pro všechny obchodníky. Poradíme vám, jak na úspěšné prodeje díky správně nastaveným reklamám v Google Ads.

Tereza Horáková a Eliška Haubertová

Jak na soutěže dle pravidel FB a IG?

Existuje hned několik důležitých pravidel, které je dobré znát. Dříve, než se pustíte do pořádání vlastní soutěže, naučte se jak na to.

Tereza Horáková

Druhy e-mailů

Víte proč jsou některé e-maily ve složce hromadné a jiné zase v doručených? Jaký je rozdíl mezi spamem a hromadnými zprávami? Důvodem je snadná orientace i ochrana před nevyžádanou poštou. Jak to funguje?

Judita Kabzanová

Podklady pro responzivní reklamy v Google Ads

PPC reklamy jsou pevnou součástí digitálního marketingového mixu. Jsou dostupné malým i velkým inzerentům a jejich provozovatelé je neustále vylepšují. I nejjednodušší vyhledávací reklamy lze vyšperkovat dodatečnými podklady a zaujmout tak vaše potenciální klienty.

Tereza Horáková

Ohlédnutí za CopyCamp 2023

Zúčastnily jsme se 13. ročníku CopyCampu. Jaké jsou naše dojmy a postřehy? Co jsme si z přednášek odnesly? A rodí se z nás také hvězdy?

Tereza Horáková

Jak ozdravit databázi kontaktů

Zvyšte efektivitu svých e-mailových kampaní. Klíčem k úspěchu je pravidelná správa databáze kontaktů.

Tereza Horáková

UI design

Jaký je rozdíl mezi UX a UI designem? Který z nich je důležitější? A co vlastně UI designer dělá?